tisdag 3 maj 2011

Rösta Jonna

Sedan jag flyttade hit har jag flitigt följt bloggerskan, Jonna Jinton. Hennes blogg påminner mig om att följa hjärtat. Dessutom är hennes bilder fantastiska och bloggen fylld med må-bra-känsla!

Jonna är 21 år gammal och lämnade familj, studier och storstaden Göteborg för att bosätta sig i det norrländska lugnet. I en gammal skola från 1800-talet bor hon idag tillsammans med sin hund i en liten, liten by i Västernorrland.


















Nu är Jonna nominerad till Norrmejerierstipendiet och jag röstar självklart på henne! Jag tror att du också kommer göra det efter en titt i hennes blogg!
http://www.jonnajinton.se/

1 kommentar:

  1. Åh Frida! Tack snälla du!! Vad fint du har skrivit!!
    Åh om du bara visste vad glad jag blev nu =)

    Tack så hemskt mycket!
    STOR kram till dig!
    / Jonna Jinton

    SvaraRadera