måndag 9 maj 2011

Hem ljuva hem





















Det är ändå något visst med att komma hem efter en helg borta. Jag hann knappt krama T och E hejdå på tågstationen i fredags innan ångesten kröp sig på. Jag försöker tänka att alla behöver andas men ändå kan jag inte låta bli att ha tankarna på flera håll. Som vanligt hade E bara haft det bra och T kom ju efter i lördags.

Vad som väntade i Umeå i helgen var en överraskningsfest för min kära sambo. Ingen sådan fest där hundratals människor är samlade bakom ett skynke och skriker surprise!, utan en enkel fest med hans och våra närmaste vänner. Allting blev lyckat, men helgen tog om möjligt mer knäck på mig än på de som borde varit trötta. Vi nattade och intog hotellfrukost på Plaza innan vi rullade hemöver för att möta en lycklig liten tjej hos sin faster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar