onsdag 18 maj 2011

Platsen där inget ligger överst

Jag har varit i förrådet och stökat. Hur kommer det sig att det man söker alltid står underst? Jag längtar efter våra väl tilltagna kvadratmeter! Hursom, jag har rotat fram E's bebiskläder för att se vad vi kan återanvända när nytillskottet kommer till oss. Jag vet inte om jag haft på känn, eller om jag håller på bli vuxen och praktisk, men vi har rätt mycket kläder som kan återanvändas. Visst saknas en del, men det ska jag ordna idag. Sen ska det bara tvättas, och packas ihop i en låda färdiga för att användas. Så gäller det ju bara att hålla reda på den i flytten sen! Igår bokades btw tiden hos banken och tillträdet sker 30/6.

2 kommentarer:

  1. Den 30/6 sker det ...man borde egentiligen flytta vart 10e âr för att fâ lite rotation pâ dödköttet som min mamma brukade sâga. Man fâr liksom lite mer idéer och horisonter när man flyttar och är UNG, som du. Det är bra och du fâr det bättre, trots lite fjärilar i magen för man vet ju aldrig...men nu har du kollat ditt kommande hus med en riktig prof och kan slâppa oro och ängslan och bara âgna dig ât dina barn, man och lite pyssel pâ hemmaplan. Underbart du har det ; Jag bara önskar att jag vor ung igen med min man och kunde köpa hus i Sverige som vi planerat.... men det blev annorlunda. Ok, that's Life ! men trots det tycker jag du gör precis som jag brukade göra för 50 âr sedan och det var underbart kul... Ha det fint !!

    Gammelmor

    SvaraRadera
  2. Gammelmor - Jag älskar dina uppmuntrande och fina kommentarer! Jag hoppas du ser att jag svarar ibland. Jag är så nyfiken vem du är :-)

    SvaraRadera