måndag 11 april 2011

Sommarfint till trädgården

Jag kan inte låta bli att skena iväg lite i tanken, trots att allting inte är riktigt klart än. Drömma måste man ju få göra! Inte sant?

      

De här fina utemöblerna (från K-rauta) hade jag gärna haft i en trädgård. De påminner om gamla möbler, men är nytillverkade och kostar en bra slant. Tillsammans med dessa dynor (från Jysk) hade det blivit precis som jag vill ha det! Utemöblerna får jag nog drömma om ett tag till, men dynorna följer nog med hem vid nästa besök på Jysk!

3 kommentarer:

  1. hahaha! Fick hem Jysk-bladet idag och så såg jag exakt dessa dynor och tänkte: de där ska jag ha! vaddå bra smak! :)

    SvaraRadera
  2. Du måste se Lingon filmen! det är så värt det! ett tips är att ta med näsdukar!

    SvaraRadera
  3. Hej :-)

    Jag vet inte riktigt... men typ färg och tapet borde ha den. Den heter i alla fall Pip studio - chinese rose

    Lycka till!

    SvaraRadera