tisdag 16 augusti 2011

Bara vara

Se på han som sover bredvid mig här i soffan! Jag borde verkligen sova, men jag har inte hjärta att riskera att väcka lillen som sover som en liten docka. Han borde vakna för mat snart och jag tycker det är så himla mysigt att se på de små när de sover! Att kärlek kunde vara så överväldigande.

T har återgått till jobbet och jag har verkligen gruvat mig för hur jag ska ro ihop det här med två barn ensam. Mest för att han arbetar så konstiga tider. Men det går över förväntan! Jag har lyckats få barnen att sova nästan samtidigt och därefter har jag röjt kaoset innan jag satt mig ner för att bara vara mig själv.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att du får ihop det så bra!

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg precis. Mysig!:-) vi är i samma sits, nyligen blivit två Barnsmamma och försöker få ihop dagar och tider medan mannen är på jobb- hejja oss:-)

    SvaraRadera