lördag 28 januari 2012

Sommarlek till trädgården

När jag nattade dottern ikväll frågade jag vad hon ville göra imorgon. Svaret kom väldigt snabbt. "Åka till lekparken!" Synd bara att lekplatserna ligger under en väldans massa snö och att det är flera månader kvar innan det är möjligt att leka där igen. Så vi pratade istället, ännu en gång, om sommaren och att vi ska ordna med både sandlåda och gungor hemma på gården när snön smält bort. En idé hon verkligen gillar!

Så efter att hon somnade har jag suttit här framför datorn och sökt efter klätterställningar, sandlådor och gungor. Den här bilden hittade jag från Bauhaus och den är i stil med vad jag hade tänkt mig. Kommer den in till våren igen får vi nog ta oss en kik på den!

1 kommentar:

  1. Sâ fint du kommer att fâ det till sommaren ! Barn älskar sandlâdor där de kan använda sin fantasi och ge dig lite lugn och arbetsro i närheten.
    G-mor

    SvaraRadera