torsdag 26 januari 2012

Hemma igen

Hemresan på ungefär 15 mil tog oss längre tid än vanligt idag. Barnen grät och var hungriga i omgångar. Dessutom lyckades lillen bajsa ned precis alla kläder innan vi var halvvägs. Sen snöade det onödigt mycket. Men efter matpaus, kisspaus och klädbyte slocknade de små (och jag) i bilen.

Nu är vi i vilket fall hemma! Jag har ont i huvudet och längtar nu efter att krypa ned i min egna säng. Lillebror har dock riktigt otäck, kruppliknande hosta och dottern har också börjat klaga över förkylning ikväll. Så vi får väl se hur det blir med den där sömnen..

Ju fortare det blir morgondag desto bättre.. På golvet i vardagsrummet ligger nu ett antal stora kartonger och väntar och i badrummet nere är det nu klart för att imorgon montera upp de nya badrumsmöblerna. Resten av familjen sover redan, så jag tror det får vara dax även för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar