tisdag 31 januari 2012

Pappa, jag behöver din hjälp!

För några veckor sedan köpte jag en sån här! Men pappa, eller nån annan.. vad är det för något? Folk är inte överrens så vi har därför inte lyckats reda ut det än.

Jag köpte den mest för att jag såg en i en inredningstidning en gång.. och där såg den fin ut. Sen kostade den inte mer än 15 kronor. Antagligen urdåliga argument? Men den ser lite fin ut där den står i köksfönstret.. Tillsammans med en blomma, en gammal hushållsvåg, prydnadsburen, två ljusstakar, ett dagispyssel och en näversko :-)

6 kommentarer:

  1. Är det inte nån typ av oljekanna?

    SvaraRadera
  2. Åsikterna går isär.. Vi var inne på det också ett tag, men alla är inte överrens.

    SvaraRadera
  3. Vet ju inte hur stor den är men en färgspruta skulle jag gissat på men det saknas nått att trycka ner för att spruta. Tänkte man byggde upp ett tryck med pinnen där uppe och sen tryckte man och så sprutade den. Annars kanske nån liten brandspruta ;) kanske lite liten för det men det kan ju va en oljekanna också men det är ändå svårt att pumpa samtidigt som man ska hålla den stadigt. Är det nån liten pinne att trycka på vid hållringen där??

    SvaraRadera
  4. Oljekanna ser det ut som/ Marita

    SvaraRadera
  5. En blomspruta är vad det är. Punkt slut!

    SvaraRadera