onsdag 16 november 2011

Vitprickig till jul

Jag såg den här klänningen till E på H&M tidigt i höstas. Kärade ner mig, men gick vidare. Det var såklart inte bara jag som hade gjort det och den såldes slut illa kvickt. Jag har sökt den sedan dess! Den har varit slut överallt och inte ens på hemsidan gick (går) den att klicka hem. Men idag när jag var i stan hängde den där igen och nu tvekade jag inte. Den är faktiskt än finare i verkligheten och hade den funnits i min storlek hade jag köpt den också :-)

3 kommentarer:

  1. Underbar klänning,tur att du hittade den :)

    SvaraRadera
  2. Den var väldigt fin, håller med hade den funnits i vuxen storlek hade jag oxå velat ha en

    SvaraRadera
  3. Verkligen jättefin! Innan jag fick två barn, kunde jag ha stl170 och då hände det att jag köpte något sött på barnavdelningen. Lite pinsamt, men vad gör man om man blir kär? ;)

    Kram

    SvaraRadera