måndag 7 november 2011

Prosit!

En förkylnings framfart överraskar mig varje gång! Det är livsfarligt att tänka tanken att man klarat sig länge. Varför tänker man så? Och varför uppskattar man inte friska dagar mer?

Jag anade vid middagen igår en kittlande känsla i halsen. Några timmar senare brände det som katten och vid midnatt när jag vaknade kändes det som om halsen blödde. Ajaj alltså, och jag nyser som om det vore pollensäsong. Nåja. En förkylning överlever man ju.. jag hoppas bara barnen slipper, sjuka barn är faktiskt värre än att dra runt på det själv.

3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du hittade "hem" till mig! Tack för gratulationen. Hoppade runt lite i din blogg, jösses vilken fin dörrkrans du gjort! Krya på dig nu.

    SvaraRadera
  2. Stakars dig! Krya på dig nu så hoppas jag att du är pigg och frisk snart igen Kram

    SvaraRadera