tisdag 22 november 2011

Morgonpromenad

Jag tog faktiskt förnuftet till fånga och tog en kortare promenad imorse. Jag vet inte varför det sitter så långt inne, det är ju så skönt när man väl kommer ut. Mitt nyårslöfte får nog bli fler promenader. Har rotat fram min gamla mp3 och lyssnar på gamla spellistor på den när jag får för mig att gå ut. Idag spelades Maia Hirasawa.

Jag saknar snön, men frosten ligger också fint. Den uppmärksamme kanske ser att isen ligger. I mellandagarna ska jag inhandla den där kameran jag längtat efter. Då ska jag äntligen lära mig fota och näst efter barnen kommer nog naturen att hamna på bild. Tänk vad mycket som kan hända med en bara pga en flytt. Jag har aldrig tidigare sett det vackra med naturen.

3 kommentarer:

  1. Vilka fina foton!! Ser ut som en underbar morgonpromenad.

    SvaraRadera
  2. Hum, är det inte glaserad röd mandelkonfekt som hänger pâ grenen ? Finns i affären här....:) haha
    Undrar när vi fâr frost pâ grenarna..kanske i februari, men inte säkert. Mest vissna brännässlor, dimma och lermojs,
    Tänk att du kan fotografera sâ nära. Mycket vackert !
    G-mor

    SvaraRadera