lördag 5 november 2011

Fem år bakåt

Ur min förra blogg, denna dag för fem år sedan: "Igår åt jag chokladhjärtan här hemma med någon som värmer mitt hjärta. Jag kunde inte fått en bättre kväll."

Vi har aldrig haft någon årsdag, eller firat sådana saker. I ärlighetens namn är vi inte helt överrens i frågan om vilken dag vi isf skulle fira och förlovningen var otroligt oromantisk, så därför har vi sagt att vi spar det där med årsdagar tills den dagen vi gift oss. (När nu det ska bli?) Men igår var det i vilket fall som helst fem år sedan som vi sågs första gången, bara vi två. Och det är en speciell dag för mig.

5 kommentarer:

  1. Så fint skrivet om er första träff och en sådan dag är verkligen värd att fira, på alla sätt och vis. jag tycker att man ska fira kärleken så ofta man bara kan. Grattis och stör söndagkram till er båda!

    SvaraRadera
  2. Åh, kärlek! Och bara tanken på bröllop gör mig alldeles planeringslycklig.

    SvaraRadera
  3. Det är så mysigt att ha speciella "dagar", att fira lite extra på. Leve kärleken!
    / Maria

    SvaraRadera
  4. Kärleken är alltid värd att fira! Tack för fina ord hos mig! Och Rebben (Stora och Lilla) ligger längst ut i Pite skärgård.
    /Victoria

    SvaraRadera
  5. Vad komiskt, i vårt hus är vi inte heller överens när vi blev ett par (och det diffar på ett par månader)
    Om vi ska fira så blir det väl dagen då vi gifte oss, fast kan i ärlighetens namn säga att jag inte är så mycket för att fira alla speciella dagar på året då det förväntas att man ska det.

    SvaraRadera