söndag 20 november 2011

Inslaget

I år ligger vi rätt bra till vad gäller julklappsinköp. Vi har köpt lite eftersom och det känns väldigt skönt! Jag hoppas att vi ska slippa ut i värsta julklappshandeln i år. Har inte tänkt överösa barnen i julklappar och födelsedagspresenter. Inte än, i alla fall. Jag tycker ändå vi badar i leksaker och klappar och presenter kommer ju från höger och vänster så utan blir de ju inte. Och behovet lär ju bli större ju äldre de blir. Idag inventerade jag i vilket fall våra gömmor och passade på att slå in det mesta! Prickigt, när jag får välja :-)

2 kommentarer:

  1. Wow så långt du har kommit, jag blir grymt imponerad. Vilket underbart julklappspapper dessutom, älskar allt som är prickigt :-)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. ja det må jag säga va i god tid, vad skönt! :)

    SvaraRadera