lördag 5 november 2011

En dörrkrans

Det är flera veckor sedan jag bestämde mig för att göra en krans till ytterdörren. Jag köpte mig då en halmkrans, men den har fått stå och vänta medan andra saker prioriterats. Men så idag när barnen sov bestämde jag mig för att söka mig ner i skogskanten för att se vad jag kunde hitta!

Jag började med att klä halmkransen med granris. Därefter sökte jag efter allt med fina färger! Blad, blommor, mossiga kvistar, näver, ljung, lingonris osv. Inte så pjåkigt va? Ett trevligt höstpyssel!

5 kommentarer:

  1. Jättefin krans ! Nâgot jag kan göra ocksâ. Bra idée.
    G-mor

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Jag vill oxå... ;)
    / Maria

    SvaraRadera
  3. Jättefin och väldigt hemtrevligt! :)

    SvaraRadera
  4. Vilken fin!! Tänk ändå vilken skattgömma skogen är:)

    SvaraRadera