söndag 11 december 2011

Tid för inspiration

Jag borde sova. Jag får alldeles för mycket idéer när jag är vaken ensam!

Kommer ni ihåg den gamla soffan jag fick? Imorgon innan det faller ytterligare nån decimeter snö ska jag ta hjälp och kånka in den i källaren. Det blir en säng utav den. Jag kan riktigt se hur fint det kommer att bli den dagen den står färdig. Först måste vi bara få ut den från förrådet...

Jag har kärat ned mig i de här krukorna. Synd att det nästan är 20 mil till närmaste blågula varuhus. Det blir dyra billigkrukor det. De här hissgardinerna har jag också fallit för. Kanske elbolagets ersättning för strömavbrottet kan finansiera delar av allt jag hittar ikväll :-)

Skolplanscherna som jag sökt men inte hittat, har jag nu funnit i nyreproduktion i miniformat. Det kan duga tillsvidare! Jag borde ge mig nu, men ska fortsätta en stund till. Sen är det bara att hoppas att T godkänner alla mina påhitt imorgon när han vaknar!

3 kommentarer:

  1. Milda Moses sâna billiga hissgardiner ! Jag tittade precis snett pâ mina hemsydda som jag inte kan använda pâ mina nya fönster, som kommer om nâgra veckor. Letar för närvarande efter olivgröna som skulle passa till mina rödaktiga bräder pâ väggen och min gamla vilddjurssäng i ockratoner. Fast dâ mâste jag borra hâl i fônstren....
    Här är soligt idag, sâ solplattan kanske fâr tillräckligt med strâlar till nattbelysningen. Dâ rullar jag upp gardinerna och lâtsas att det är Vintergatan jag ser upphängd pâ granarna pâ balkongen. Sâ jättemysigt ! Speciellt när jag lyssnar pâ Karlavagnen sent pâ kvällen. :))

    Fin länk du gav. Kram
    G-mor

    SvaraRadera
  2. Va härligt med massa inspiration! Håller tummarna för att dina idéer blev godkända :) Hehe.

    Kram Amanda

    SvaraRadera
  3. Snygga och fantastiskt billiga hissgardiner, sådana ska jag absolut slå till på tror jag. Tack för den inspirationen!!

    kRAM

    SvaraRadera