lördag 31 december 2011

Gott nytt år!

 
Här hemma känns det ikväll som vilket annan kväll som helst. Vi har ätit lite god middag och skickat iväg några fina jätteballonger, men det är tveksamt att jag sitter vaken till tolvslaget bara för att. Fira nyår ordentligt hinner vi igen när barnen blivit större.

Tycker förresten ballongerna är ett bra alternativ till fyrverkerier. Jag tycker fyrverkerier kan vara vackert när det är ordnat. Men jag är vansinnigt rädd för de när det skjuts från höger och vänster efter att ett år ha blivit träffad i ryggen.

Nåja, vad jag ville var att önska er alla ett Gott slut och ett Gott nytt!

1 kommentar:

  1. Vi såg på ett fint fyrverkeri som kändes lite seriöst så de byggt en avfyrningsramp som va rätt så rejäl. Dock va det en som typ starta en kanske 5m brevid oss så jag blev nästan rädd när den startade. Sa inget heller. Nä sånt gillar jag inte. Tänkte jag skulle köpa ett 10p på rusta med sånna där ballonger men det blev inte av. De är ju superfina.

    SvaraRadera