fredag 30 december 2011

Året var 2011



Året började med att vi fick ta bort lilla Kompis. Världens finaste katt!

I februari var det dax för ultraljud och vi fick veta att det var en lillebror som gömde sig i magen.

Mitt i en svacka bestämde jag mig för att börja blogga.


Vi förlovade oss.


I april var vi på husvisning!

Under våren drog jag runt på allt fler loppisar och kärade ner mig fullständigt i just det.

Den 16:e juni föddes han, Lillprinsen.

Sommaren var fantastiskt varm och fin..

..och E roades bäst vid vinbärsbuskarna.

Jag fyllde år.

I slutet av augusti plockade vi bär!


September bestod av efterlängtat trädgårdsarbete.



Sjukdomarna började härja i familjen!


November var rätt dyster och mörk, men frostig och vacker.


Jag drog igång några möbelprojekt. Avslutade.. ett iallafall.


Så blev det advent.


Och den här bilden beskriver december rätt så bra. Snö och vällingkok på gasolkök.

2 kommentarer:

  1. Sâ underbara bilder ! Du har verkligen känsla för det väsentligt vackra och fina. Vad heter sjön pâ kortet du tog i sommras här ovan ? Platsen liknar en sjö jag sett som liten. Hoppas att du kryat pâ dig och har kontakt med andra mammor i närheten som du kan umgâs med för att inte leva isolerad. Jag vet hur seg vardagen kan bli pâ vintern annars. Snart är vâren här och man kan planera trädgârden. :)

    G-mor

    SvaraRadera
  2. Vilken otroligt fin nyponbild! Gott nytt 2012,

    SvaraRadera