fredag 30 december 2011

På väg till mig

 

Det här med beslut är verkligen inte min starka sida. Jag måste vela och fundera och vrida och vända på saker tiotusentals gånger innan jag har bestämt mig.

Den där kameran, som jag nu anser mig ha råd till, har jag inte köpt bara för att jag skulle kunna använda pengarna till en massa annat roligt.. och nödvändigt. Men igår fick jag ett kuvert av min farmor, innehållande en slant att köpa något kul för. Så delar av de har jag idag spenderat på hissgardinerna och prydnadsburen som jag funderat på alldeles för länge. Äntligen!

3 kommentarer:

  1. tja,,,,de e ju alltid kul med nytt :)
    å missa nu inte,.,,,,

    H
    A
    P
    P
    Y

    N
    E
    W

    Y
    E
    A
    R

    P
    A
    R
    T
    Y

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
    önskar Håkan

    SvaraRadera
  2. Åh! SÅ mysigt och fint och hemtrevligt och så man bara vill slå sig ner och njuta! Gott nytt år, Frida! Hoppas att det blir ett fantastiskt ett! Kram

    SvaraRadera