lördag 12 maj 2012

Trädgårdstankar och friskhetstecken

Jag börjar återhämta mig! I eftermiddag har jag äntligen fått behålla maten och febern har också gått ner. Så de positiva känslorna är på väg tillbaka! Jag känner mig dock väldigt besviken över att missa den här kvällen som vi hade väntat på. Vi skulle haft barnvakt för att gå ut och roa oss tillsammans med sambons systrar och respektive. Sist vi tog oss iväg på tu man hand var i november, men nåja.

Solen skiner ialla fall och jag kan se genom fönstret hur det knoppat i skogskanten. Jag längtar ut! Jag har tänkt så mycket trädård under de här sjukdagarna och jag längtar så mycket efter att vara ute under varma, ljusa sommarnätter och gå an där ute. Och jag tror att de är nära nu! Vi har den bästa tiden på året framför oss!

2 kommentarer:

  1. Sâ underbart, Frida ! Du har den fina tiden framför dig nu och pâ mândag är du frisk och uppe igen. Svenska sommrar har nâgot som ingen annan kan förstâ eller kan uppleva.
    Carpe diem !
    Kram
    Gammelmor

    SvaraRadera
  2. Åh, så härligt att vara frisk igen! Hela livet kommer liksom tillbaka! :) Hoppas du får en underbar söndag! Mamma och pappa har köpt en valp så jag ska hänga med den hela dagen! :)

    SvaraRadera