tisdag 22 maj 2012

Linoljesåpa

Imorgon har vi full agenda! Jag är ledig från jobbet så vi ska försöka pricka av lite på den där att-göra-listan som bara verkar bli längre och längre. Medan sambon åker och handlar virke till sandlåda och altan ska jag ta tag i storstädningen! Det behövs verkligen här hemma, nu igen!


Förra sommaren införskaffade jag linoljesåpa på en mindre marknad. Jag köpte det mest för att jag hade hört talas om det och sen blev flaskan faktiskt ståendes i städskåpet under lång tid. För ett par månader sedan bestämde jag mig dock för att för första gången prova den! Positivt överraskad blev jag. Det luktar SÅ gott av den och den funkar jättebra! Många plus i kanten för att den dessutom verkar gå använda till precis allting! Läs mer här och här! Och prova!

1 kommentar: