torsdag 17 maj 2012

En trött Frida

Regnet har hängt i luften även idag. Lite sol hade nog höjt energigraden lite. Jag känner mig väldigt trött om jag ska vara ärlig. Allt nytt på jobbet verkar förbruka mängder energi fastän det egentligen bara är roligt. Kopiöst mycket folk har besökt varuhuset denna första vecka och nu börjar jag faktiskt längta efter lite helgledigt. Klarar vi oss från regnet till helgen så ska vi förutom en utflykt till något som heter Cold creek försöka ta tag i alla projekt som det här trista vädret tvingat åt sidan. Vedstaplingen, sandlådebygget, uteplantering och mycket mer. Kanske kan jag också åstadkomma den där bilden på vitrinskåpet som blev odlingsvitrin.

1 kommentar:

  1. SV: Ja, visst är hon söt! Det går knappt att slita sig ifrån henne!

    Hoppas du får en fin helg och ni får lite sol så blir det roligare att ta tag i alla projekt!:)

    SvaraRadera