torsdag 10 maj 2012

Febrig

Jag är sjuk. Jag förnekade symptomen igår men inatt vaknade jag och frös så fruktansvärt. Eftersom vi har massor kvar innan öppningen av varuhuset tänkte jag åka ändå men så visade det sig att jag hade 39.6 graders feber så jag återvände till sängen rätt fort. Jag mår fortfarande risigt och går och inbillar mig att jag fått sorkfeber. Men så är nog knappast fallet! Det är min tur det här, när hela helgen är planerad så blir det plattfall. Första personalfesten och allt. Måtte jag återhämta mig snarast.

2 kommentarer:

  1. Sâdana dagar tar mannen över och du behöver inte bry dig . Sov, drick varm c-vitaminsaft och vila ! När man har smâbarn oxh äh befinner sig lângt bort är det bekymmersamt att bli sjuk.Hoppas du har goda grannar som tittar till dig !!

    g-mor

    SvaraRadera