fredag 18 maj 2012

Suck, stånk och stackars mig

Jag är dödstrött! Så trött att jag var tvungen köra med öppet fönster hem från jobbet och med en glass i munnen för att hålla sockernivån hög. Jag hade ändå tänkt att vi kanske skulle öppna den där vinflaskan, sätta oss ned i soffan och njuta av en tyst timme tillsammans innan läggdax. Men det var fler trötta här hemma. Hem kom jag till ett mörkt och tyst hus och nu känner jag mig mer ledsen och besviken än trött. Kanske just för att jag är så trött.
Men ska jag bara gå och lägga mig nu eller? På en fredag?

2 kommentarer:

  1. Jag va så trött igår så jag la mig kl 22 och sov typ kvart över. Dock skönt att vakna kl 05 och skulle inte upp förrän 05:40 för att åka och jobba. :) fick ligga och filosofera lite då. Jätteskönt.

    SvaraRadera
  2. Åh, vad jobbigt det är när det blir så där... Men sova är fint när man är trött :) det är lätt att bli trött nu när man vill så mycket och allt är så vackert och det är svårt att sova för att det är ljust och fåglarna sjunger, men det är ju underbart. Hoppas du kunde sova gott och att du fick en fin lördag!

    SvaraRadera