onsdag 30 mars 2011

Möbelinspiration

 

Ett soffa liknande denna och ett sånt här äldre, maffigt och väl använt slagbord skulle jag vilja ha i köket.
(Bilder: antikvarlden.se, auktion2000.se)


 
I ett sovrum hade jag gärna haft en linneskåp liknande detta och sen den fina sänglampan från Tradera som jag fortfarande sörjer! (Bilder: alanettan.blogspot.com, Tradera)


I en framtida trädgård vill jag ha utemöbler som ser ut ungefär som de här, de påminner mig om mormors hemställe. (Bild: vitaranunkler.blogspot.com)

2 kommentarer:

  1. Slagbordet och lavaren var / är ehlt fantastiska... tyvärr kan man inte köpa dessa längre då "alla-vill-ha" och priset är därefter. Men än finns hopp on fynd på småsmåyttebittepytte loppisar "långtbortistan" och i släktingars fyndgarage kanske? :-)

    // Sockan

    SvaraRadera
  2. Kökssoffan - skicka den hitåt! hehe

    SvaraRadera