lördag 12 mars 2011

Köket

Jag har sån otrolig energi och lust att ta tag i hemmet just nu, så jag passar på att använda den så mycket som tiden bara tillåter! Köket är först ut och efter att idag ha plockat fram lådor från mina morföräldrar samt besökt ännu en loppis så har nya detaljer tagit plats här hemma!


På våran arbetsbänk fick en gammal hushållsvåg ta plats tillsammans med en finfin och välbevarad kaffeburk från morföräldrarna. Ett klassiskt Kockum tvättfat fick bli fruktskål. Den charmiga almanackan köpte jag ny från Tradera.

I min fantasi står snart mina stolar på plats i köket och under denna stringhylla, som jag fick av min farmor, hoppas jag snart att vi har en kökssoffa. Den vänliga kvinnan på dagens loppis skrev upp några av mina önskemål och passade tom min lilla E så jag själv fick strosa runt i alla hennes små loppisstugor. Jag hittade även en lagom sliten skolplansch som jag också hade velat ha, men i dagens kortsamhälle så fanns inte kontanter i plånboken. Synd, för då måste jag väl åka dit snart igen ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar