måndag 14 mars 2011

En vecka har gått..

Jag hade aldrig kunnat drömma om så många besökare på bara en vecka. Jag är helt överväldigad! Bloggen har i snitt haft 86 besökare/dag. Jag är så nyfiken på vilka ni är? Så jag har en utmaning till er!

Svara på dessa frågor i kommentarsfältet
1. Namn (alt. Anonym)
2. Ålder
3. Sysselsättning alt. beskrivande ord.
4. Egen webbplats
5. Övrigt

Din kommentar kan se ut t ex såhär;
Anonym, 24, Industriarbetare, Har ingen, Skriv mer om (?)
Fridolf, 32, Hemmapappa, minbloggheter?.se, Vi ses på fredag!

Tills vidare kryper jag isäng!

5 kommentarer:

  1. Fia, 28, Ssk-student, Doriisochgrynet.blogspot.com, gillar din blogg jättemycket och mest loppis/traderafynd inläggen. Ska bli ett mål i sommar för mig att åka runt på auktioner och loppisar och kika. Kraaam på dig

    SvaraRadera
  2. Lena,29,sjukgymnast,pass,kul du börjat blogga igen:-)

    SvaraRadera
  3. Annika, 25, undersköterska, www.1yearof2hand.com, älskar att springa i secondhand affärer och pyssliga saker:)

    SvaraRadera
  4. Annelie, 26, lärare, trettiodagarsprojektet.blogg.se, gillar att fixa och greja med pyssliga saker och träffa mina vänner över en fika, en syjunta eller en rekorderlig middag.

    SvaraRadera
  5. Anna, 27år, lärare, http://mitt-liv-anna.blogspot.com
    Älskar att pyssla, gå på loppis/auktion och fynda. Älskar teak och tänker mycket på detaljer ;)

    SvaraRadera