söndag 30 december 2012

Ut, ut, ut.


















Igår åkte den ut! Årets gran har barrat mer än lovligt och med anledning av att en 18 månaders buse och katten inte kan låta bli den heller så fick den istället åka ut. Jag är ju inte direkt känd för att ha jul särskilt länge, men detta året är jag nog ännu snabbare än jag brukar vara :-) Erkänner att det blev ganska tomt och tråkigt utan den! Men nu får vi istället sikta mot ljusare tider! Vårvintern, våren och sommaren. Nu blir det bara bättre!

6 kommentarer:

  1. Alla tomtar är borta men granen står kvar, får se om den "överlever" dagen;)

    SvaraRadera
  2. Ja nu blir det sannerligen bara bättre och ljusare, så skönt! Jag är precis som du, vill bli av med julen så fort som möjligt, den är bästi december precis innan själva julen, sedan vill jag bara ha in tulpaner, ljus och pastelligare färger.

    Nyårskramar till dig!

    SvaraRadera
  3. Sakta, men säkert, låter vi julen flytta ner i lådor igen. Men granen behåller vi ett tag till. Den står sig....

    Kramar och Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  4. Jag är också snabb med att städa bort julen..kanske för att jag börjar så tidigt med att pynta..Igår rök alla julsaker för nu vill jag fokusera på annat ;)

    Önskar dig ett magiskt gott nytt år ;)

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Kikar in igen för att önska dig ett Gott Nytt År!
    Kram

    SvaraRadera