torsdag 27 december 2012

Lucka 23 & Lucka 24

Jag hann inte med de sista två dagarna av Adventskalendern som Emily Dahl startat. Men här kommer det. Bättre sent än aldrig heter det ju..

23. En bild som bäst beskriver ditt humör idag.


Känslorna dagen innan julafton tycker jag är rätt blandade. Jag var väldigt glad över att få träffa familjen och allt vad julafton innebär. Men jag var också splittrad och en smula stressad att få allting färdigt för att klara avfärd strax före nio på julaftons morgon. Den här bilden är ett kollage som jag satte ihop i fjol till jul. Tycker den summerar dagen före jul rätt bra.

24. En bild från en tidigare julafton.


..och svisch så var julen förbi.

1 kommentar:

  1. Svisch bara, men den mysiga känslan får gärna dröja sig kvar! Kraaam!

    SvaraRadera