tisdag 11 december 2012

Påhälsning på gården


















Rådjuren har varit och rotat i pallkragarna, haren har skuttat över gården, någon äter ur fågelmaten i lillgaraget och igår hade vi ett helt gäng domherrar vid fågelbordet. Jag blir faktiskt lite glad av det! Kanske inte av att mina jordgubbsplantor och blomsterlökar lär vara uppätna, men att man när man bor såhär får möjlighet att se djuren så nära inpå.

Idag ska jag dock bege mig till stan. Jag ska träffa min coach och hoppas att han är nöjd med vad jag ägnat min tid åt under veckan. Sen ska jag hem och fortsätta på den gamla soffan som jag målade varv ett på igårkväll.

1 kommentar:

  1. Underbara vinterlandskap!
    Härligt med lite djur som kommer på besök:)
    Vi har mest fåglar hos oss för vi lite för nära en väg, men man blir så glad för det lilla.
    Spännande att få följa soffprojektet:)

    SvaraRadera