torsdag 23 februari 2012

Vi snackar oordning

Allt som oftast är jag så himla glad att jag äntligen lärt mig acceptera att min ork inte räcker till att hålla ytan perfekt här hemma. Under en stund ikväll kände jag dock lite panik över det kaos som råder här hemma idag. Men nu, såhär när lugnet äntligen lagt sig, så har jag släckt ner i alla rummen utom köket.. Det syns inte längre och här sitter jag nu och struntar i den tvätt som kunde burits ned, den disk som skulle kunnat diskas och alla leksaker som ligger överallt där de inte ska vara. Jag orkar inte ta det nu. Det här är min stund. Kaoset - det får vänta!

2 kommentarer:

  1. Helt rätt att vila en stund. Här kör vi ibland stora leksakracet på kvällen innan vi får sätta oss. Bra att ta en korg och gå runt med, så det inte blir spring fram å tillbaka.

    SvaraRadera
  2. Bra där!!!!! sluta pressa dig själv allt har sin tid hjärtat. Kram

    SvaraRadera