fredag 7 oktober 2011

Mormors drömmar

Jag hade precis klätt på mig och lillen när regnet kom. Planen var att kratta bort de sista löven. Ifjol kom faktiskt snön i slutet av oktober och lade sig då för att stannade. Men i dörren vände jag om, tog av alla ytterkläder och bestämde mig för att baka istället. Drömmar, efter recept från mormor.

Sista plåten är precis färdig och ska plockas ut och regnet verkar ha gett med sig. Så efter lite fika och en bibliotekssväng med dottern ska jag ta tag i de där löven.

3 kommentarer:

  1. Åhhh de ser ut som mon mormors. Är de fluffiga eller är de platta? Min mormor lyckas alltid få dem fluffiga så de är som ihåliga. Inte så många som kan det har jag märkt. Därför brukar jag alltid önska mig dem i julklapp :)

    SvaraRadera
  2. Nej, men....de ser sâ fluffiga ut att jag sträcker ut handen......verkligen duktigt av dig, Frida !

    G-mor

    SvaraRadera