lördag 15 oktober 2011

En lista

Namn: Frida
Smeknamn: I skolåldern fanns några.
Ålder: 26
Bor: Utanför Örnsköldsvik
Familj: Mamma, pappa, fyra syskon. Sambo och två barn.
Stjärntecken: Lejon
Äter helst: Det mesta! Jag älskar mat!
Favoritfärg: Jag tycker om färg av de flesta slag.
Bästis: Rangordnar inte så utan omger mig istället av några få till antalet som jag trivs med.
Bästa ämne i skolan: Svenska
Bästa film: Jag är ingen filmmänniska, men drama, verklighetsbaserat eller något lättsamt.
Film jag aldrig vill se igen: Hm, jag undviker alla splatter, pangpang och skräckfilmer..
Fritidsintressen: Jag vill vara där det händer! :-)
Vill jag bli: ..fortsatt tillfreds med livet. Jag har inga yrkesdrömmar.
Drömresemål: Island. En tjejweekend i någon storstad och en charterresa med sambon.
Detta visste ni inte om mig: Jag har dubbla tånaglar på min lilltå och nyser när jag noppar ögonbrynen ;-)
Är jag hemligt kär i: Ida!
Blir jag lycklig av: Att äntligen ha landat i livet.

1 kommentar: