onsdag 5 oktober 2011

Förföljd

Kommer ni ihåg det jag skrev om jakt? Att jag inte var särskilt imponerad av att sitta på pass, men att jag skulle kunna tänka mig att ta jägarexamen. För ökad förståelse. Men också för att det verkar som att vi kommer bli en till i huset när bebistiden är över. En till i form av en sån som skäller.

Jag kollade i vilket fall upp möjligheterna för det. Och när man bor såhär litet verkar det som att det räckte för att bli inskriven. Med mitt namn och rätt by har det nu kommit brev på posten och idag fanns även information på mobilsvaret om nya kurstider. Trots att jag inte ens anmält mig! Nåja, vi får se.

3 kommentarer:

  1. Jag lekte lite med hur jag skulle kunna ta lite kort om jag skulle få en porträttfotografering. och ha lite att lägga ut också som visningsbilder på min fotohemsida. =)tog lite på Max också. en blev himla bra som jag ska lägga ut också. ska beställa en till syrran för hon tyckte den va perfekt att sätta i hennes fotoram. =)

    SvaraRadera
  2. Oj, ibland går det sannerligen fortare än vad man har tänkt sig :-) Lycka till i varje fall.

    SvaraRadera