söndag 12 januari 2014

Vit färg och röda druvor


Vi har haft barnvakt ett dygn. Igår åt vi en vansinnigt god middag som i ärlighetens namn gjorde mig tårögd.  Jag åt så jag nästan inte kunde röra mig efteråt och imorse vaknade jag av att det hade ljusnat. Så länge har vi inte sovit på väldigt länge! Men nu längtar jag efter mina små vildbasar. Det är så ovant att vara ifrån dem och jag vet inte riktigt vad jag ska ägna min tid åt när de är borta.

 Lite effektiv har jag ändå lyckats vara. Jag har gjort sånt som jag annars inte riktigt finner tid till. Målarburken har varit framme och jag har även planterat om lite ledsna blommor. De sista spåren av julen är bortplockade, jag varit en sväng på Retro o Kult och framförallt har jag suttit ned och vilat den här jättekroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar