fredag 31 januari 2014

Lägesrapport

Vi har haft sjukstuga här hemma hela veckan. Lilleman har varit förkyld och på nätterna har hans små öron gjort väldigt ont. Natten till idag sov han dock hela natten vilket förhoppningsvis är ett tecken på att han är på väg att återhämta sig. Mini är kvar i magen, trots några timmars värkar och känningar under förra helgen. Saaakta, men säkert går tiden och på måndag har vi gjort 35 fulla veckor!


Jag har dock börjat bli så grymt rastlös. Jag försöker pyssla på i lagom takt men vet inte riktigt vad jag ska göra av all min tid. Men någon som är väldigt nöjd med att det finns folk hemma om dagarna är den här blivande ettåringen. Jag vet inte om det är som dom säger, att hundar vaktar den gravida kvinnan eller om vi bara håller på bli bästisar vi två. Det spelar mindre roll vilket - det är ju fint hursom!

4 kommentarer:

  1. Hoppas alla får vara friska hos er snart och att du inte blir sjuk såhär på slutet! Så mycket energi som möjligt behövs ju till förlossningen! Ha en skön helg, kram Maja!

    SvaraRadera
  2. Nämen, väck med alla baciller! Stackars liten, inget kul med öronont:-( Men heja bebisen, nu är ni ju nästan i mål!! Och självklart börjar ni bli bästisar du och lurvbollen:) Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh, så spännande! Själv gjorde jag min sista arbetsdag idag och ska bara invänta bebis jag med. Fast er kommer nog som sagt tidigare :)

    SvaraRadera
  4. Vad mysigt att du och Frost bondar mer och mer! Det är säkert mysigt för honom att du är hemma och för dig som får sällskap av en lurvig jämte! :) Lycka till nu sista tiden, ska hålla tummarna att allt går bra för er!

    SvaraRadera