fredag 31 augusti 2012

Fegis!

Jag har konstaterat det förut och det kommer inte direkt som något nytt uppvaknande. Jag bara konstaterade det för mig själv igår igen och påminner härmed mig själv om att jag är en fegis. En fegis utan dess like! Jag avundas er som bara vågar! Som kastar er ut.



Det här har jag älskat sedan barnsben. De är inte vidare svåra att tycka om och det är vad jag syssesätter jag mig med ikväll. Ostkrokar och tvätt. Jo, jag är en sån som går på säkra kort! Jag tar alltid det på menyn som jag ätit förr, jag hoppar över sånt som jag inte tidigare provat och jag sågar mina egna ideér innan jag ens provat. Ganska idiotiskt. Jag måste tänka om!

1 kommentar:

  1. Som en ständig punkt på min lista över vad jag ska göra och bli bättre på under det kommande året har jag just att bli modigare. För det är när jag hamnar utanför min komfortzon som jag utvecklas, alltid, oavsett hur jobbigt det är. Och jag tänker att det är bara det som jag inte har gjort som jag kommer att ångra senare i livet, aldrig det jag har gjort. Så hejja dig, jag tror inte alls att du är så feg som du tror och prova på ngt nytt redan i morgon vetja.
    Kram på dig & en fortsatt go helg!

    SvaraRadera