fredag 10 augusti 2012

En kvällshälsning

Det har varit en bra dag idag! Jag sitter och tittar ut i en kolsvart trädgård och tycker att det känns rätt mysigt med mörkret. Har antagligen drabbats av något konstigt, för det är verkligen inte likt mig...

Kanske beror det på att jag fick tid alldeles för mig själv här hemma idag. Det händer inte ofta och jag har därför sprungit runt som galen för att hinna med så mycket som möjligt på minsta möjliga tid! Mycket hann jag också, men det återstår som alltid än mer. Men jag hann fynda regnkläder till lillen och ett litet skåp på loppis. Jag hann också kära ner mig i något som jag kanske måste köpa imorgon. Jag bytte köksbord, målade på både möbler och köksinredning. Jag fortsatte utrensningen av vårt kaosrum (som någon gång ska bli vårt sovrum), jag städade och som vanligt har jag också kånkat saker mellan våningarna i hopp om att komma fram till något bra. Jag har burit in projekt och hittat på nya och ikväll har jag också fått våra bröllopsbilder. Ikväll går jag och lägger mig med en finfin dag i bagaget! Godnatt.

1 kommentar:

  1. Wow, vilken produktiv dag du haft! Härligt. Visst är det fint med loppisfynd alltså=)

    SvaraRadera