måndag 13 maj 2013

Rise and shine


Drömmer lite om den dagen när barnen kliver upp själva, leker tillsammans på morgonen eller startar tvn så mamman får uppleva lite sovmorgon igen. Jag tror att sömn är det bästa jag vet. Sömn och goda resultat. Och egentligen har jag bara mig själv att skylla att jag är trött! Det är väl inte meningen att man ska måla källare om nätterna. Förresten är det nog värt ett par dagar med trötta ögon, för gissningsvis blir resultatet ett riktigt ansiktslyft för vår tråkiga betongkällare.

4 kommentarer:

  1. Ja varför kan man inte förmå sig att gå å lägga sig i tid speciellt när man vet att dom vaknar tidigt...
    Jo jag längtar också tills N klarar av att vara upp själv, kanske kan muta storebror snart!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja precis så är det. Så mycket man vill hinna med efter klockan nio. Nu har vi ju två stora som faktiskt klarar sig själva.. Men så såg vi till att börja om igen... Nu hoppas jag på att trean kan haka på dom andra två snart.. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sömn är nog bannemig det bästa jag också vet! :))

    SvaraRadera
  4. Mmmmm, sovmornar är aldrig fel!:)
    Du kommer nog dit fortare än du tror! Sen är det ett elände att få upp dom små sötnötterna till lunch ens en gång;)

    SvaraRadera