onsdag 29 maj 2013

Ett steg närmare ordning


Äntligen kommer de här kvällarna när man kan vara ute nästan hur länge som helst! De senaste kvällarna har jag varit utomhus till läggdax. Igår åkte jag på återvinningen med en massa grejor och städade förråd och gård. Förutom att jag var fullständigt uppäten av mygg så blev jag väldigt nöjd med det resultat jag lyckades åstadkomma. Ett steg närmare ordning.

Idag vabbar jag med lilleman. Stackars, stackars liten! Han har feber och ögoninflammation utan dess like. Vill knappt hålla ögonen öppna. Jag gissar att det blir en sväng till vårdcentralen och medan han sedan tar igen sig under dagen hoppas jag kunna fortsätta med mina uteprojekt. Trädgårdslandet står på tur.

2 kommentarer:

  1. Aj då, hoppas han kryar på sig fort nu när sommaren kommit:(
    Visst är det härligt med dessa långa kvällar!
    Här har det också röjts en del bråte och blivit någon tur till tippen, men det behövs fler svängar dit....

    SvaraRadera
  2. Hoppas han kryar på sig =)
    Här sitter jag och viftar mygg för fullt. Annars njuter vi av värmen som kommit. Ha en toppen eftermiddag. Kram

    SvaraRadera