söndag 24 mars 2013

Marsipanägg doppade i choklad


8 kommentarer:

  1. Men fy så gott! Sjukt irriterande att jag inte tål marsipan längre, nötallergiker. Kram

    SvaraRadera
  2. Ooooh, jisses anåda så gott! Jag blir så sugen att jag nästan dör, men nu är det ju mitt i mörka natten och omöjligt att susa iväg till en affär och köpa ingredienser!
    Får väl somna så snart jag bara kan och hoppas att jag drömmer om godsakerna istället :)
    Ha en riktigt fin vecka!

    SvaraRadera
  3. Mmm vad gott det låter :)

    SvaraRadera
  4. Smarrigt värre!!!
    Ha en mysig kväll och en fin påsk vecka;)
    Kram bia

    SvaraRadera
  5. Men gu så gott! Dem där skulle försvinna i ett naffs hemma hos mig! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Men gu så gott! Dem där skulle försvinna i ett naffs hemma hos mig! ;)
    Kram

    SvaraRadera