onsdag 6 mars 2013

Lite av det som förevigats

 
 
  

Det är inte klokt vad den här veckan sprungit på! Här kommer snabbreprisen!

Lillens rum som har fått himmelsblå färg på väggarna. Jag är jättenöjd med färgvalet och hoppas att han ska trivas i ett eget rum snart! En filt av mormorsrutor som jag fyndade på loppis till oförskämt lågt pris med tanke på tiden som någon flitig människa lagt ned. Mitt eget projekt har härmed lagts på is :-)  Väder, ett krusat hår och mat på fina fat är sånt som också hunnit förevigats under veckan. Maken och svärfar jobbar på med väggarna i vardagsrummet och tapetvalet ska snart ske. Har ni några favoriter att inspirera oss med?

5 kommentarer:

  1. Låter som en bra vecka! Så fint med himmelsblå i rummet!
    Tapetinspo? uj uj vad jag tycker det är en djungel med tapeter... Färg? Mönster?
    Du får kika i bloggar, tidningar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ifall du menar ifall man har några tapetfavoriter att inspirera med så har jag en klar favvo!:) Det är tapeten Eldblomma från Svensk tenn! Sugen på att tapetsera vår stora hall med den!

    SvaraRadera
  3. Så kul att få välja tapeter, men svårt!
    Nej du, vi har massor med snö kvar här hemma på tomten:(
    Men det börjar våras och har blivit bart lite varstans där solen fått komma åt:)

    SvaraRadera
  4. Oj, jag kan verkligen förstå att tiden har svischat förbi för er därhemma! Och ett positivt svisch med energi och kraft tycks det dessutom ha varit, så fint!
    Kram,
    Frida

    SvaraRadera
  5. Att tiden svischat förbi betyder väl att det varit en bra vecka, det är väl bara när man har tråkigt som tiden segar sig fram!
    Roligt att välja tapeter, det finns ju så otroligt mycket att välja på idag. Jag tycker att man ska välja ut efter sin egen smak och inte titta för mycket på trender!
    Det viktigaste är att det blir färg och mönster man trivs med!
    Kram
    Melodys matte

    SvaraRadera