torsdag 12 april 2012

Jag har inte glömt..

Jag har bara så knökfullt med intryck att jag inte vet riktigt vad jag ska göra av allt. Ny arbetsplats, nya människor, nya kunskaper och nya rutiner. Det är både spännande, läskigt och orkeskrävande med alla första intryck!

Trots träningsvärk i benen, skavsår, blåsor i händerna och ömma tummar känner jag mig väldigt positiv. Jag fick veta redan igår att jag får komma in med ett önskeschema för framtiden, så varför gnälla över lite blåsor? Jag tror att det kommer att bli hur bra som helst och på ett par dagar till har jag kanske landat i mitt nya liv! Nu är jag däremot så otäckt trött att jag måste uppsöka sängen. Och det bums! Imorgon är det uppstigning klockan fem som gäller.

1 kommentar:

  1. Vad roligt för dig. Får se hur trött jag kommer att va nu när jag ska börja på inskolning nästa vecka. Ojoj. Ha det bäst

    SvaraRadera