söndag 8 april 2012

Att oroa sig i onödan

Till en början kände jag mig lite stressad över att vi inte hade några planer för vår påskledighet. Vi har inte arbetat in några familjetraditioner än och jag kände mig rätt rastlös när det verkade som att varenda människa hade planer förutom vi. Men helgen har gått i rasande tempo ändå och nu återstår bara en dag till av ledighet innan det är dax för allvaret!

Sambon åkte på fisketur till Jämtland i fredags. Igår hade vi besök nästan hela dagen och på kvällen gick jag på byns gästgiveri tillsammans med sambons systrar. Nu ska vi strax iväg på middag och imorgon hade jag tänkt mig på en loppistur. Det är ganska onödigt att oroa sig över att tiden ska gå långsamt, det är ytterst sällan den faktiskt gör det nuförtiden.

2 kommentarer:

  1. Kan vara ganska skönt att inte ha så mycket planerat :) kram Diana

    SvaraRadera
  2. DEt är oftast då det blir som bäst - när man tar dagen som den kommer!

    SvaraRadera