lördag 10 september 2011

Fler koppar!

Visst fanns det saker på dagens auktion, men jag har så mycket mycket icke påbörjade projekt ståendes här hemma, så jag åkte nästan tomhänt hem. Åttio kronor fattigare men med en tallrikshylla, en skål och några utländska tekoppar. Gissningsvis från 50-talet.

Bland alla mina projekt här hemma står det bland annat en gammal gustaviansk soffa som jag planerar att göra om till säng. Två par stolar som ska målas, ett vitrinskåp att ta tag i och mycket mycket mer. Så det var nog lämpligt att låta andra handla idag! :-)

3 kommentarer:

  1. Såg facebook-sidan för antik butiken i byn. Har du lust att haka på mig dit nästa gång jag/vi kommer och hälsar på på orten?

    SvaraRadera
  2. Såklart man går all-in när det utlovas pris ;) sen gör man ju sånt här så sällan så man måste ju göra lite extra. 

    SvaraRadera
  3. Underbara! Kul att du ht
    Ittade tbs till mig! Kram Mia

    SvaraRadera