tisdag 31 december 2013

Gott nytt år!

 

Vi har inte ansträngt oss det minsta för årets nyårsafton. Bilderna är faktiskt ifrån förra året. Vi har haft en lugn kväll hemmavid med god middag och chips och barnen somnade i vanlig tid efter lite läsning. 

Jag vet inte riktigt hur jag vill summera året som gått. Det har emellanåt varit mer än tillräckligt att försöka sortera i huvudet och många i min närhet har också haft och har det fortfarande onödigt tufft. Till dem vill jag önska lite extra medgång under 2014. För egen del känner jag mig obeskrivligt glad över att 2014 är så nära nu! Bara timmar bort. Att klara nyår var det målet vi satte upp efter operationen i höst och trots att liten plågar sin mamma med förvärkar så är liten faktiskt kvar i magen. De kan ta emot oss här om han överraskar oss för tidigt och jag är nu beredd att sänka garden ytterligare lite till! Sen hoppas även jag att vi ska stöta på lite mindre motgångar under det kommande året.

Avslutningsvis vill jag såklart önska er alla ett Gott nytt år!

3 kommentarer:

  1. Gott nytt år och en massa lycka till!

    SvaraRadera
  2. Vi hade som ni en lagom soft hemmakväll:) Jag har förstått att du haft det tufft under året som gått, samtidigt som det måste vara en sådan glädje att veta att familjen snart utökas. Jag önskar dig och de dina ett riktigt bra år och att liten stannar kvar så länge som möjligt i magen! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej frida,
    nu kommer jag plötsligt in på Taxilandet fast jag inte lyckats tidigare. Hon har slutat sin resa nu...

    SvaraRadera