lördag 21 december 2013

Bild 18, 19 & 20

Det blev något galet igår när jag skulle publicera bilderna som missats, jag lyckades nog ta bort inlägget istället för att publicera det. Så nu kommer det här istället!

Morgondimma
Som jag skrev för ett tag sedan har jag ju fallit lite för det här med att fota i naturen. Det finns så mycket fina motiv runt om oss och i höstas var dimma något som fascinerade mig och som hamnade på ett flertal bilder. Den här bilden tog jag en tidig morgon på väg till jobbet i höstas. Jag längtar verkligen tills jag får tid att ta tag i det här med fotokonstens alla regler. Någon som vill ställa upp och lära mig?

Örnsköldsvik
Något som är behandlat många gånger i den här bloggen är det här med att byta hemstad och alla mina känslor runt att flytta och försöka rota sig igen på nytt. Även om vi nu inte bor inne i Ö-vik har jag svårt att känna mig hemma här på ett sådant sätt som jag gjorde i Umeå. Det konstiga är bara att Umeå är än mindre hemma just nu. Där, om nånstans, känner jag mig verkligt förvirrad nuförtiden.

fridasofia
Något som verkar höra bloggandet till är det här med att visa bilder på sig själv. Dagens outfit och sånt där. Jag är inte så väldigt bekväm i just den biten men en bild någon gång ibland går väl an. Det roliga var att när denna bild dök upp och jag hade skrivit färdigt inlägget häromdagen så tog jag saxen i hand och klippte lugg igen. Nu längtar jag tills jag återfår formen i ansiktet igen också :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar