onsdag 25 september 2013

Sofias goda kycklingpaj

Foto: Sofia Ahlehjelm

Ibland när jag blir sugen på något kan jag inte riktigt släppa det! Eller så är det egentligen alltid. Jag blir inte nöjd förrän jag fått stilla suget, även om det kommer dröja ett tag tills jag får chans att göra det. 
För en tid sedan när mamma och pappa var här gjorde vi den här goda kycklingpajen till middag. Vi brukar laga den ibland men barnen är inte överförtjust så därför var det ett bra tag sedan sist! Härom kvällen blev jag sugen på den igen och hade säkert ställt mig och lagat en paj om det inte vore för att affären redan var stängd. Dagen efter däremot, då blev det kycklingpaj :-) Jag brukar följa Sofias recept bortsett från ananasen och salladskryddan och tycker ni borde testa receptet också!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar paj! Men inte kyckling, det äter jag inte!

    Hoppas att du och magen mår bra

    Trevlig helg
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  2. Men perfekt! Har varit ute efter pajrecept på kyckling så ska nog testa det här! Hoppas du mår bra idag!

    Kram fredrika

    SvaraRadera