tisdag 17 september 2013

Liten blir stor

8 kommentarer:

  1. Vad fin han är! :) Ska ni ställa ut honom något i valpklass?

    SvaraRadera
  2. Han är så fin! Ser så mjuk ut :)

    SvaraRadera
  3. Oh vad han är ståtlig! Vilken fining:)

    Nu har jag läst ikapp mig lite (mitt engagemang i bloggvärlden har varit lite klent på sistone så jag är visst lite efter...) och hjälp vad det händer grejer hos dig! För det första: Vilken lycka med ett barn till- stort grattis!! Och operation och allt också, förstår att du inte hade tänkt dig det. Jag vet inte riktigt vad det är du opererats för men jag håller alla mina tummar för att allt ska gå bra både med bebis och mamman! Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Men fina du!! Jag önskar att jag kunde göra någonting konkret, men jag sänder iaf massor med varma kramar och hoppas såklart på att du får det allra bästa beskedet!

    SvaraRadera
  5. Men duuu! Det borde vara olagligt med sådana häringa bilder i bloggen! Vilken GODING!!

    SvaraRadera
  6. Jag fastnade på den här bilden och tänker på hur fort det gick när mina två hundar plötsligt gick från sovande, tultande små valpar som skulle smaka på allting till något äldre med för stora öron och ben som växt så fort att de knappt hunnit lära sig kontrollera dem...det är fint att få vara med sådär från början..

    SvaraRadera