torsdag 12 september 2013

Att se framåt




Alla säger att vi haft en lång sommar i år, och så är det nog. Det är mitten av september och 20 grader varmt. Men hösten tar över allt mer. Det ser otroligt skönt ut ute, men jag försöker att hålla mig lugn. Jag ligger på sängen, läser en tidning, slumrar till en stund, ringer en vän, drömmer om sånt jag vill göra. 

Jag är nu opererad, hemkommen och lättad över att ingreppet är gjort. Och jag har inte alls speciellt ont. Däremot måste jag vila. Nu ska jag se framåt, glädjas över att vi ska bli ytterligare en i familjen och försöka att förtränga vad som nämnts som risker med allt det här. I mars är vi fem i familjen! :-)

10 kommentarer:

  1. Jessica Myrberg12 sep. 2013 14:50:00

    Grattis till er!:D Tråkigt å höra att graviditetens start har kantats av bekymmer, men jag hoppas att den fortsätter utan problem nu :)

    SvaraRadera
  2. Grattis. Och så skönt att operationen gick bra. Vad är det för risker? - om du vill berätta förstås. Stor kram.

    SvaraRadera
  3. Grattis att operationen gick fint och att du nu är hemma ! Jag hade liknande bekymmer när jag väntade mitt första barn och blev tvungen att tillbringa flera mânader i början och i sängen pâ grund av blödningar, men de sista mânaderna satt fostret fast ordentligt sâ allt gick superfint.
    Gammemlmor

    SvaraRadera
  4. Oj, ramlar in här pga av en rar kommentar från dig och läser att du är nyopererad med bebbe i magen. Vet ingenting om dig eller vad du opererats för men det spelar ingen roll för jag önskar dig ändå allt gott och hoppas den vackra hösten läker din kropp och stärker din själ.
    Ha nu en riktigt lugn och fin helg.
    Kram Annika

    SvaraRadera
  5. Jessica Marklund13 sep. 2013 21:48:00

    Men vad roligt med en liten till! Stort grattis!

    SvaraRadera
  6. Bra, tänk positivt!
    Kram
    //bara anna

    SvaraRadera
  7. Åh, vad skönt att du är hemma! Sänder stora kramar!

    SvaraRadera
  8. Så skönt att du är hemma och så fint att du orkar vara vid gott mod!
    All lycka önskar jag dig, de dina och den lilla inuti dig.

    SvaraRadera
  9. Skönt att det gått bra!
    Grattis i massor till lilla magen♥ så mysigt!:)

    SvaraRadera
  10. Vad skönt att läsa att operationen gick bra, kan inte ens föreställa mig all oro som ska ha galopperat runt i kropp och själ!
    Tänk, att bli 5. Vilken grej! :)

    SvaraRadera