söndag 8 september 2013

Löv och äpplen har börjat falla

 
Dimman är alldeles tjock på morgonen och gatlysena ännu inte tända när jag går morgonpromenaden med hunden. Det är lite ruskigt innan solen gått upp. Men luften är höstigt frisk, trädgårdarna börjar skifta i färg och var gång jag kommer in från den där promenaden känner jag mig nästan renad. Det är inte alldeles dumt med höst ändå! Jag gillar den. Tänk om jag kunde få minnas det från år till år.
 
Tack alla snälla för sms, mail, samtal och kommentarer. All kärlek till er!

4 kommentarer:

  1. Visst är den där morgondimman i september helt fantastisk! Renad var ett bra ord för att beskriva känslan det ger :)

    Tack snälla du! Så kul att du gillar mitt måleri :) Å så fint att vi hittat varandra!

    <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. När hösten är så förlåtande som i år kan till och med jag välkomna den. Kram.

    SvaraRadera
  3. Å, Frida, jag önskar av hela mitt hjärta, att allt ska gå bra för dig och din lilla...

    SvaraRadera
  4. Och jag vill också säga att jag tycker att du gör rätt som delar med dig när du behöver göra det.

    Och att jag tycker så mycket om din text om känslan i hösten.

    SvaraRadera